project-1.jpg

ככה מומלץ לעצב מרפאה לריפוי מיני

עסקים רבים מספקים ללקוחותיהם טיפולים – לדוגמה, מרפאת שיניים, הסרת שיער בלייזר ועוד. ביקור אצל רופא השיניים רצוי שייעשה רק אצל רופא מקצועי אשר עושה עבודה טובה ואחראית אך אל תחשבו שזה הדבר היחידי שחשוב. למען האמת, זהו הדבר האחרון שהלקוח מבחין בו.

כאשר משתמש מגיע למרפאה לקבלת השינוי, עם כלל החושים מעריך את המקום דעה בו. לקוח ידע בדרך כלל עולות באופן שאינה מודע, אך בהחלט להשפיע על הדעה שלו. אזי הנה 5 טיפים לעיצוב מרפאות לריפוי מיני:

תאורה – ודאו כי את פני המבקרים במקום מקדמת תאורה נוחה ונעימה. מקום מואר היטב הנה מקום נחמד ומזמין. אפשרי ונבון מאוד להיעזר בשירותיו של מעצב פנים.

סדר וניקיון – בעת ביקור במרפאה. מאוד חשוב שהמקום יהיה נקי ומסודר. אילו אתה חייב לשכור מנקה במשרה מלאה, כדאי לעשות זאת. כל המקום יהיה נקי , וללא ריחות לא נעימים וזה כמובן כולל את השירותים. אבל כשאתם דואגים לניקיון במקום, אל תשכחו את הסדר. ישנה חשיבות רבה לכך שכל הפריטים יהיו במקומות המיועדים להם – במיוחד כל מה שמונח על שולחן הקבלה.

תעודות מקצועיות – כאשר משתמש מגיע למרפאה, הוא, בודאי, בתחילה מתרשם בעיקר מהעיצוב הקיים בחדר, ורק לאחר מכן מהרהר ב"פרטים הטכניים" כגון התעודות המקצועיות של המטפלים. אולם, כמובן, מומלץ להציג את התעודות כחלק מעולם העיצוב של המקום – בצורה יפה ומסודרת, וכמובן, במקום בולט.

רהיטים. יש לשים דגש על ריהוט משרדי ובמיוחד ריהוט ההמתנה. בודאי, כאשר אתה נכנס למרפאה פעמים רבות יש תור וצריך לחכות. אם מדובר על רופא שיניים, גם אם יש לך פגישה, הרופא עוד עשוי להתעכב עם המטופל שלפניך. זה מסביר מדוע חשוב כל כך לבחור ברהיטים שיהיו גם נוחים לישיבה וגם יקנו למקום את האווירה ואת העיצוב המתאימים למסר העיצובי שברצונכם לשדר.

חווית הלקוח – ראשית אנא הפנימו שאתם מוכרים חוויית לקוח רב חושית. עליכם לנקוט בכל האמצעים הדרושים בשביל להעניק לצרכן את הרושם והחוויה שהוא מצפה לה. זה שילוב של עיצוב גרפי, ואפילו פינוקים שונים, שאתה מסוגל לתת לקונה, כגון קפה, מגזינים, וכו'.